Friday, December 31

NEW YEAR♥

It gonna be2011.
pain is a sign of life.
but start from tomoro
everything gonna be alright.
i didnt expect too much on it
but i gonna be more cheerful in future.okay=>
im not talkative n not good in making friends i only speak when i need to.
we no need to care for other people criticise too much nonsense on us right?
anyway they are just BITCH!!!
(hmmm,im a little overboard?NO,ofcoz not!im speaking the truth!so shut up pls BITCH!)
hmmm,anyway,let it be....

其实我也不知道要写些什么 脑袋被塞满了一堆考试要背的东西
其实有点累 肚子有点饿 虽然我每时每刻都在吃东西lol 真的有变肥了很多
我还真是开朗得很啊 哈哈哈哈lol
我想吃的东西很多 寿司火锅麻辣板面 我还真是不怕肥啊
其实我是易胖体质 新年前才减吧 哈哈
betty说我这是自暴自弃倾向 哦不 哈哈哈lol
我很少在我的blog提起家人和朋友
先恭喜爸爸出院
再恭喜我们的betty终于找到她的soulmate
恭喜恭喜 哈哈
我不知道我在开心什么
我又是不是真的开心
只有你最清楚
唉 不开心的 我不想提
吃是唯一让我最最开心的事情
家永远是我的避风港
我很爱我妈妈
所以 2011
我要开开心心
家人平平安安
健健康康
这就是最好的了
大家新年快乐哦 过个大肥年 ♥

No comments:

Post a Comment